7 клас
програма
дистанційного навчання
№ з/п
|
Дата
|
Зміст заняття
|
Завдання
|
1.
|
Повторення з теми
«Оксиген. Кисень»
|
Виконати онлайн-тест
за посиланням:
|
|
2.
|
Вода
|
Опрацювати п.25
с.147-151, переглянути відео за посиланням:
Скласти схему
«Фізичні властивості води» (у робочий зошит)
|
|
3.
|
Вода
|
Повторити п.25
с.147-151,
виконати впр.
183, 187 с.151, виконати інтерактивну вправу за посиланням:
|
|
4.
|
Розв’язування розрахункових задач і вправ на повторення
|
Виконати
запропоновані завдання
|
8 клас
програма
дистанційного навчання
№ з/п
|
Дата
|
Зміст заняття
|
Завдання
|
1.
|
Хімічні
властивості оксидів
|
Повторити п.27
с.140-146, записати схему 6 і приклади рівнянь реакцій до неї
виконати впр.
212, 213 с.147
|
|
2.
|
Хімічні
властивості основ
|
Повторити п.29
с.153-159, записати схему 7 і приклади рівнянь реакцій до неї
виконати впр.
228, 229 с.159
виконати онлайн-тест
за посиланням:
|
|
3.
|
Хімічні
властивості кислот
|
Повторити п.30
с.159-167, записати схему 8 і приклади рівнянь реакцій до неї
виконати впр.
237, 238 с.167
виконати
онлайн-тест за посиланням:
|
|
4.
|
Хімічні
властивості солей
|
Повторити п.32
с.174-180, записати схему 10 і приклади рівнянь реакцій до неї
виконати впр. 255,
256 с.181
|
|
5.
|
Основні класи
складних неорганічних сполук
|
Виконати
інтерактивні вправи за посиланням:
|
9 клас
програма
дистанційного навчання
№ з/п
|
Дата
|
Зміст заняття
|
Завдання
|
1.
|
Карбонові
кислоти. Оцтова (етанова) кислота
|
Повторити п.28
с.156-161, виконати впр. 210, 211 (в) с.161
виконати
онлайн-тест за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/octova-kislota-44504.html |
|
2.
|
Вищі карбонові
кислоти та їхні солі (мило)
|
Опрацювати п.29
с.164-168, переглянути презентацію за посиланням: https://naurok.com.ua/konspekt-uroku-prezentaciya-z-himi-dlya-9-klasu-na-temu-ponyattya-pro-vischi-karbonovi-kisloti-milo-yogo-sklad-miyna-diya-148352.html
виконати впр. 219
с.168
|
|
3.
|
Жири
|
Опрацювати п.30
с.168-172, виконати впр. 224 с.173
виконати
онлайн-тест за посиланням:
|
|
4.
|
Вуглеводи.
Глюкоза
|
Опрацювати п.31
с.173-176, переглянути навчальне відео за посиланням:
http://www.10minclass.com/video/705
виконати впр. 229 (а), 231 с.180
|
|
5.
|
Вуглеводи.
Сахароза
|
Опрацювати п.31
с.176-179, виконати впр. 229 (б), 232
с.180
|
10 клас
програма
дистанційного навчання
№ з/п
|
Дата
|
Зміст заняття
|
Завдання
|
1.
|
Жири
|
Опрацювати п.22
с.129-135, виконати впр. 163, 166 с.135
виконати
онлайн-тест за посиланням:
|
|
2.
|
Вуглеводи.
Глюкоза
|
Опрацювати п.23
с.135-141, переглянути навчальне відео за посиланням:
http://www.10minclass.com/video/705
виконати впр. 170, 171 с.141
|
|
3.
|
Дисахариди.
Сахароза
|
Опрацювати п.24
с.141-145, переглянути навчальне відео за посиланням: http://www.10minclass.com/video/706
виконати впр. 178, 181 с.145
|
11 клас
програма
дистанційного навчання
№ з/п
|
Дата
|
Зміст заняття
|
Завдання
|
1.
|
Мінеральні
добрива
|
Опрацювати п.30
с.180-184, виконати
Підготовка до ЗНО
за посиланням:
|
|
2.
|
Кислотність
грунтів
|
Опрацювати п.30
с.184-186, виконати впр. 242 с.186
|
|
3.
|
Біологічне
значення хімічних елементів
|
Опрацювати п.32
с.194-198, виконати впр. 260 с.198
виконати
онлайн-тест за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/bilogichne-znachennya-metalichnih-elementiv-42196.html
Підготовка до ЗНО
за посиланням:
|
|
4.
|
Генетичні зв’язки
між неорганічними речовинами
|
Опрацювати п.33
с.198-204, виконати впр. 267 с.204
Підготовка до ЗНО
за посиланням:
|
|
5.
|
Генетичні зв’язки між неорганічними речовинами
|
Повторити п.33
с.198-204, виконати впр. 265, 268 с.204
виконати
онлайн-тест за посиланням:
Підготовка до ЗНО
за посиланням:
|
Немає коментарів:
Дописати коментар